Sab_lx Arkadaşlar merhaba, zorunlu olarak genel anestezi ile doğum yapmak durumundayım. Uyandığında çok ağrı ve acı oluyor diye okudum genel anestezide. Bunun nedeni nedir bilmiyorum. Aranızda genel anestezi ile doğum yapanlar veya yakınından dolayı bilgisi olanlar varsa tecrübelerini iletebilirler mi?
NerminOmar Sab_lx selam.ben genel qnesteziyle oglumu dogurdum simdide kizimi bekliyorum) agri oldugunu hatirlamiyirum oyanan dakika agrikesici vururlar. Bende cok rahat gecmiwdi. Sabahi da ayaka qalkmisdim
Selimunl Sab_lx şu bir gerçek ki ne şekilde doğum yaparsanız yapım az yada çok ağrınız olur ama serumla ve iğneyle ağrı kesici vuruluyor. Öyle korkulacak dayanılmıcak bir ağrı değil yani benim çok olmamıştı
Nslhnfdn Sab_lx Ben genel anesteziyle dogum yaptim. Aman aman bir agri cekmedim. Zaten surekli agri kesici veriyorlar. 3 tane serum taktilar. Ilk kalkis biraz aciliydi. Sonrasinda bol bol yuruyunce kolay atlatiyorsunuz