Figen00 bugün aile hekimine gitmiştim 5+6 yım ve son bir kaç zamandır nefes nefeseyim. İçeri girdiğimde nefes nefesesin hayırdır dedi gülümsedi. Dedim doktor hanım son bir kaç gündür böyleyim, doktorum da bana kilon var ve bu seni yorar tansiyonunda yükselebilir dedi. Dikkat et yemene içmene ve diyetisyen eşliğinde ilerle dedi. Kilom 81 bu arada. Boyum 167. Değerlerim iyidi ama kilo etkiliyor dedi. Ben bebeğin gelişiminde bağlıyorum ama kiloma dikkat edeceğim.😊