Denizsudn Tüp bebek transferi 12. Gündeyim hazımsızlık, sol kasığımda seyerme pıt pıt atma ve ateş gibi yanma hissediyorum böyle yaşayan var mı
Denizsudn Gulbahcesi_ kasık tarafımda bacaklarımda özellikle sıcak basması oluyor sizinde öyle mi acaba
Gulbahcesi_ Denizsudn benım komple sıcak basıyordu kasıklarımda iğne batması gibi oluyordu cok sukur sonuc pozıtıf oldu
Denizsudn Gulbahcesi_ benimde ilk günler sağ kasığımda çekilme şeklinde ağrılar vardı daha sonra sol kasıkta oldu hala soldan hissediyorum
Denizsudn Mucizeebeybi evet dün yaptırdım 1270 çıktı şükür pozitif yarında yaptırıp doktora gideceğim
Mucizeebeybi Denizsudn benim de aynı ateş basması suratıma sona tutuyorladı sanki pıt pıt seğirme soldan kasık batması vardı 😊pozitif almıştım şimdi 31 haftadayız. Sağlıkla ilerlesin sağlıkla kucağına al inşallah 😊❤️
Denizsudn Mucizeebeybi inşallah sizinde hayırlı doğumunuz olur çok heyecanlı bir süreç insan her yaşadığını yorumlamak istiyor 🫣
Minikeller00 sym_yc merhaba üzerinden süre geçmiş ama benimde tüp bebek sürecim böyle yarıda kalmıştı bana doktorum Amh düşük olduğu için bazen yumurtaların içinin boş çıkabileceğini söylemişti sizde doktor bir sebep açıkladı mı acaba
sym_yc Minikeller00 yok açıklamadı benim amh düşük değil ama eşimle ikimiz ile alaklı değil dedi olabilir bazen dedi