withb
İner diye biliyorum ama olduda indi kanala çatın darsa bebek skışır stresse girer , ve sonu yine sezeryan olur . Sende sancı çektiğinle kalırsın.
O yüzden bence doktorunla bunu tekrar görüş , onun yönlendirmesiyle tecrübesiyle karar ver .
Riske atmazdım ben.
Hayırlsı neyse o olsun 🤲🏻🌸