Yaaaaa güle güle büyütün sağlıkla. Gaz sancısı kolay geçmiyor ne yazık ki sizin her yediğiniz besine kimyon koymanız gerek.
Günde 1 tane sade soda ve bir bardak kefir içmeniz lazım.
Humana rezene çayı var anneler için süt arttırır bebeğe gaz çıkartır uyutur günde en fazla 2 fincan ondan kullanmanız gerekiyor.
(İlk çocuğum inanılmaz gaz problemi yaşadım, gaz damlası (samp simpleks + nurse harvey beraber kullandım 6 ayda geçti)
- Çocuğumda soda kefir humana çay ve her yediğime kimyon koyarak atlattım hiç gaz problemi yaşamadım 3. Çocuğum da da hamileyken kefir soda çok içtim onda da öyle sıkıntı çekmedim her çocuğumda muhakkak humana rezene çay içtim kimyon kullandım yemeklerime