Zeyynepp1 Beş haftalık hamilelik Anti cmv IgG 152 Igm 1.15 pozitif çıktı çok korkuyorum bebeğe bir şey olur diye daha önce başına gelen var mı?
aselesea Raana hiç korkma benimde anti rubella pozitif çıktı sonra testi tekrar istediler negatif çıktı avidite verdim bı hafta sonra çıktı onda da yüksek bağışıklık çıktı labaratuvar kaynaklı hata oluyormus
aselesea aselesea şu an 17 haftaya girdim bu yüzden perinatolojiyede gittim 10.haftada sıkıntı çıkmadı İnsAllah sizinde çıkmaz içiniz ferah olsun
Esraa02 Benimde başta poztifti hamilelikte yalancı poztif çok oluyomus. Fakültede tekrar verdim negatif çıktı. Avidite de yüksek çıktı. Korkmayin bı şey olmaz inşallah