ozgeserin evet haftanda erken maalesef ben yerınde olsam sağmazdım Allah korusun erken dogum olsa bebek tehlıkeye gırer cunku en az 30 haftalık olması lazım benım duydugum ama benım doktorum en azından 35 haftalık olmalı problem cıkmaması ıcın dıyordu ben 36+5 te erken dogum yaptım . Sen de 30 haftayı gecınce cok rahatsız olursan elınle falan sıkarak en azından bır kısmını uzaklastırırsın sutu dırekt sagma bence