buyan87 sana tavsiyem birkaç gün daha sonra git. Ben bugün tam 12 haftalıktım ama kendi doktorum 11+3 ölçtü. İkili için büyük ultrasondaki doktor 11+1 ölçtü. Bebek 42 küsür mm çıktı yani 1mm ile kaybediyordu. İkili için bebeğin 43mm üstünde olması gerekiyor. Neyse ki Benim doktorum kendi ölçümüne göre girdi ve kurtardık durumu