ermelek1 Simallll adet gecikmesi olmadan tam anlamıyla doğru sonuç olmaz fakat beklemek istemiyorsanız en azından adete 3-4 gün kala test yapınız yumurtlamadan sonra ki 9. Gün çok erken doğru sonuç vermez
2cocuk2kopek Simallll çok erken adete 1 gün kala yaptım silik belli değildi . Adet geçmesi 4. Günü kan verdim 1025 çıkmıştı betam 🙈. Yani adet tarihinizi bekleyin
Simallll ermelek1 Yumurtlamadan 12 gün sonra benim bat bu testi de öven çok oldu erken gösteriyor falan bende tecrübe eden vardır diye anket açayım dedim
Semayy_ Ben yumurtlamadan 9 gün sonra öğrendim 8. Gün de yaptım test ama çıkmadı ertesi gün çok çok silik çıkmıştı beta da 15 çıktı hatta
Simallll @“Rose_34”#p36088451somrasinda gebe olduğunuzu mu öğrendiniz test mi yanılttı yoksa gebe değil misiniz ?
Semayy_ Simallll evet şuan 11+4 olduk çıkıyor emin olmak istersen de 10. Günden yap testi belli belirsiz çıkar tutunmuşsa
Simallll Semayy_ Sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️ ben 9 . Günde yapicam sen kaçıncı gün yapmıştın