Denizsudn Selam kızlar 5 günlük embriyo transferi sonrası 12. Gün kan testim beta hcg 1270 çıktı ikiz olma ihtimali nedir sizce. Sol kasığımda hep seyerme hissediyorum sizde belirtiler neler
mrp2023 Denizsudn 11.gün sabahı 934 çıkmıştı benimde bende ikiz mi diye düşünüyordum ama değil tekil benimki tek embriyo transferi olmuştum
Denizsudn mrp2023 ben iki embriyo transferi olduğum için birde ikiz olmasını da istediğim için sanırım 🙈
mrp2023 Denizsudn aa o zaman olabilir betadan ikiz olup olmadığı anlaşılmıyor bence ya istediğiniz gibi olsun inşallah ☺️