Katya1 Kızlar dündendir hastayım baş ağrısı bel ağrısı öksürük kusma progestan kullanıyorum günde 3 kez bide Oksapar iğne vuruyorm az önce lavaboya gittiğimde pembe kanama gördüm🥹 korkmaya başladım neden olur ki? Varmı yaşayan
Gulsbaby Katya1 tam o haftalarda ben de pembe ile başlayıp sonrasında beş altı damla kırmızıya dönen kanama yaşadım. Ertesi gün doktora gittim her şey çok iyi çıktı. Progestan kullandım bir hafta. Bu haftalarda bazen kanama normal kabul ediliyor. Tabi doktora gidip muayene olmakta fayda var
Katya1 Gulsbaby doktorum pembe yada kırmızı kanama görürsen iğneyi kesersin dedi acaba ondan mı oldu bilmiyorum ki ?