Egemom07 yeldanurr benim kendi ismim çift isim evlenirken kendi soy ismimi kullanamadım çok uzun olacaktı. 2 isim istemiyorsanız eşinize evlenince soyamadımızı kullanamaz diyin bahaneler üretin☺️