Sanane25 benimde önce pembe sonra kahverengi leke oldu 3 gün iğne olunca kesildi şükür Allah’a bide benim zaten kesenin etrafında kanama alanı falan yoktu eski kan dedi günde iki fitil 3 günde bir iğne oluyorum ağrılarım hala arada oluyor da lekelenme kesildi şükür bence sizin doktorunuz önemsememiş çünkü benimki baya inceledi