Elis27 babycom456 tatlı şeyler yiyip uzandınız mı ? Yani oynaması için birşeyler yaptınız ve hala hiç.bir şekilde hissetmediyseniz mutlaka Dr gidin en azından iyi oldugundan emin olursunuz .
Duygu1717 babycom456 uyuyordur endişe etmeyin 🌸 günde 10 defa hareketini hissetmeniz yeterli. Tansiyonunuzu ölçün birde 🌸
mlkkk babycom456 3 saat için acile gidip meşgul etmeyin endişenizi anlıyorum ama endişe etmeniz için erken tatlı bişeyler yiyin biraz uzanın karnınızı ovalayın bi kaç saat daha bekleyin
Gumusbulut58 Çikolata yiyip soluna yattın mı ? Benmkı cok yoruldugum gun hareket etmşyor yoruldunuzmu
arasmoms_ 3 saat önemli değil ki benim yeri geliyor sabah hissediyorum akşama kadar hiç hissetmiyorum en ufak kıpırtıyı da sayarak 10 hareket sayıcaksınız günde