Kızlar selamlar 27+0 bugün. Doktor kontrolüm vardı kilosu 1000 gr. Herşey yolunda çok şükür şuanlık. Hatta bugünde kıyafet aldım. 1 yaşa kadar zıbın, eşofmanlar, tulum, yenidoğan vs tamamladım çorap bere vs. 2.gebeliğim bu da erkek olduğundan 1 yaş sonrası kıyafetler mevcut zaten abisi 3 yaşında yavru kuşum. Şimdi herşeyi bir güzel yıkayıp paketleyip yenidoğan dolabına koycam. Hatta bez satın aldım geçen ay, tam 2.5 yıllık bezini satın aldım toptan. Bi tek yatak işi kaldı onu da hamak düşünüyorum abisinin beşiğini yeni sattım bide ufak elektronik bi beşik düşünüyorum ona henüz karar vermedim.