esengl03 Kizlar idrarda protein cikti fakat benim tansiyonum yüksek degil hep düşükdür birsey demedi doktor ilaç falan zaten 37.haftadayim oyle olup da hic şikayeti olmayan dogumunu etkilemeyen varmi
Elis27 esengl03 Dr bana protein olması problem değil tansiyon önemli dedi tansiyon varsa sıkıntı oluyor sanırım
mucizemom8 esengl03 doktorunuza gösterdiniz mi bu durumda nefrolojiye yönlendiriyor da doktor orda bakılıyor kaç olduğuna
A145N esengl03 idrar yerinde olduğuna emin misin geçenlerde ben de idrar tahlili verdim protein serum plazma yazıyordu idrarkmda protein var sandım kanimdaymis bı sıkıntı yok dedi doktorum
esengl03 A145N evet idrarda cunku kendisi söyledii tansiyonumu sordu düsük deyince baş agrisi mide bulantisi olursa hemen gel dedi
mucizemom8 esengl03 nefroloji gidin bence ordaki test de belki oluyor kaç çıktığı 150 üzeri ilaç başlıyorlar birde bol su tüketin idrar da köpüklenme falan oluyor mu sizin de
Assslleeyy esengl03 yetersiz su içmeden de çıkabiliyor benim öyle olmuştu hamileyken daha fazla su tüketmek gerekiyor
Duygu1717 esengl03 protein kaçağı değil yani normal bi durum su az içiyorsunuz demek mi. 24 saatlik idrar toplanır verilir o zamana çıkarsa söylerler o yüzden bi şey denilmemiş. Endişe etmeyin yani 🌸
esengl03 Assslleeyy evet icmemiz gerekiyor tabi ama havalarda soguk falan o yuzden cok icesi gelmiyor insanin ilk gebeligim yaza denk gelmisti 5 lt yanimda geziyordum bunda da 1 lt yi anca
humeyraa_ esengl03 bence testi tekrar yapmalarını isteyin benimde böyle bi problemim olmadığı halde çıkmıştı tekrar yapmakarını istedim ve protein kaçağı çıkmamıştı bazen labaratuvarda olmadık şeyler oluyor 🤷🏻♀️
esengl03 humeyraa_ yani protein kacagi diyoruz ama doktor sadece idrarda protein cikti dedi zaten günümde azaldi ondan birsey yapmadigini dusunuyorum bas agrisi mide bulantisi olursa gel dedi heralde o da zehirlenmeye yönelik dedi