Dilekcelik SafaMerve lansinoh canim markasi onemli degil birbirimize yardim icin burdayiz yardimci olabildiysem ne mutlu
Aysunhaner Ben oğlumda aldım 1 kere kullandım gözümden yaş geldi resmen Öyle canımı yaktı ki Kendim elimle sağdım bardağa sonrasında zaten ilk hftadan sonra sağma ihtiyacı duymadım hiç. O yüzden şimdiki gebeliğimde almıcam. Resmen emzirmekten soğuttu beni göğüs ucum hep Yara olmuştu sağıcam diye
Dilekcelik Aysunhaner manuel mi kullandiniz manuel olan banada ole yapti ama elektrikli olan masaj yaparak sagiyordu ve cok rahat ettim
Aysunhaner Dilekcelik 6 sene önceydi İlk hamileliğim Doğumdan birkaç gün sonra göğüs ağırlığından duramadım ağrıdan eşim gidip almıştı Şimdi sordum manuelmiş🙈
Salmanc Elektrikli alacağım kesn ama aşırı kararsızım avent mi lansinoh mu ? Lansinoh un çiftlisi aventin teklisinden bile fiyat olarak uygun tek alacağıma çift alrm diyorum amq yorumlar kararımı da sürekli değiştiriyor keşke kullanqn anneler olsa yorumda
Dilekcelik Aysunhaner canim manuel malesef benim gogusumun ucunda yara yapti agladim sagarken ama elektriklide sorun yasamadim
Salmanc Dilekcelik yorumlar kişiden kişiye değişiyor sanrm 😞kararsızlık zor 3,5 ayım var bekleyeyim diyorm bazen bazen indrim varken alayım diyorum gerçi aşırı indirimde olmuyo da
Tubi231089 Smyyglgn54 lansinoh 2 li elektrikli aldım bn kullananlar tavsiye üzerine memnun eğer çalışıyorsanız düşünmeden alın bn 2. El aldım tutumlu anneden bu arada bakmak isterseniz orda 150 tlye var
Burcum91 Dilekcelik senin.sutun cokmis asiri.derecede yavrum.ondan herkesin senn qibi olmaz bnm.arkafasm dogum.yapti sonuna kadar emdirio cocuqu sonra uyuyo cocuk.kalkincada oburunu emdirio sonuna kadar hic gogsu dolmiyor bunyeden bunyeue degisiyor
Dilekcelik Burcum91 canim benim sutum cok olmadi malesef o derece ben 1 sene lactamil mama ictim kendim sutumu o artirdi yoksa bebegim emmeyi birakacakti
Burcum91 Dilekcelik diger gogsunu bosaltmican iste kuzum bebek sonra onuda emicek ya uuuduktan sonra uyanicak oburunu vericen yada sagi emzircen az sora sola geciceksin dolma.olmaz oyle bence
Dilekcelik Burcum91 canim ben onuda denedim fakat benim bebegim tek tarafi cok emdi solumu fazla istemedi sut biriktikce ama saginca her ikisindende aliyordu yetiyorduda bebegime
Burcum91 Dilekcelik alla alla iste her bebegin istegi dimi gicik gi bu bebisler😀 saglikla buyut insallah canim