Pansihir öncelikle sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻 dediğin hastane İstanbul’un en iyi hastanelerinden biri aslında, sürekli böyle yanlış görüşler ile sizi şüpheye düşürmelerine şaşırdım. 36dan sonra 3günde bir nst demelerine de şaşırdım, o zamanlarda bu kadar sık olmuyor çünkü, haftada bir dese tamamda. Gelişimi durmuş ise evet doğuma alınmalı artık. Ve lütfen kendini normal doğuma şartlama asla, hayırlısı nasıl ise öyle olsun. Yeterki sağlıkla kavuşun birbirinize