Hanımlar merhaba yarın iftara misafire kayseri yaglaması yapmayı düşünüyorum Yapanınız bileniniz varmı tarıfim tam ama saat kacta baslasam yada erken yapsam kıyma harcını ekmegini son yarım saattemi birleştrsem ona bi türlü karar veremedim gelecek olanlar eşimin arkadası ve eşi ben kayserili oldugum için söyle biliyosa yapsada yesek demişler yapıyorum amaa iftara ilk defa olacak risklimi sizce