Epidural uyusturma oluyo canım hem normal Doğum da isteğe göre hemde sezeryanda da oluyo yarım ameliyat normal Doğumda sancı çekmek istemiyorsan epidural iğne veriyorlar sezeryanda da tam bayılmak istemeyenler epiduralla uyusturulup sezeryan Doğum yapılıyor hemen bebeği görebiliyorsun yani