Merhabalar, geçen haftadan beri kasıklarımda sanki regl ya da ishal olacakmışım gibi ağrı oluyor. Ama çok kısa sürüyor. Birkaç saniye sonra geçiyor. Ara ara oluyor her zaman değil. Doktora gittiğimde danıştım bebek iyi görünüyor idrar yolu enfeksiyonu olabilir tahlil alalım dedi. Dedim yanma sızlama vs bi problemim olmuyor dedim. Gebelikte farklı seyredebilir dedi. Ama son randevuydu ve sonuçları göstermem için bir daha gitmem gerekir diye yok dedim şimdi çok pişmanım. Bu durumu yaşayanınız oldu mu?