Mlk5656 hiç endişelenmeyin gayet normal bir durum. Kiminin 1-2 hafta geride oluyor sonra yakalıyor. Sonra yine geri düşüyor. Kimin 1-2 hafta ileride oluyor vs önemli olan ileriki haftalarda gelişim geriliği olmaması. Siz buna takılıp sakın canını sıkmayın çoğu kişide oluyor. Bendede 8 haftada 7 hafta çıktı şimdi yakaladı.☺️☺️ içiniz rahat olsun doktorun dediklerini uygulayın. Zaten takipli olacaksınız🩷