Betul3600 benimde öyleydi son haftalar bacak boyu 2 hafta geri diyordu doktorumuz hatta fetal DNA testimiz bile temizdi içim içimi yiyordu ama şükür doğdu sağlıklı canınızı sıkmayın doğuma girmeden kilosu ultrasonda 3200 görünüyordu bir doğdu 2600 geldi kilosu,boyu 51 cm diyordu 45 cm doğdu şimdi 2 bucuk aylık olduk gelişimiz şükür çok iyi canınızı sıkmayın bebişler anne karnında hisseder inş sağlıkla kucagınıza alırsınız bebişinizi doğumunuzdan sonra bakın çok sevineceksiniz benim dediklerimi hatırlayacaksınız🥰🥰