Normalde şehir hastanesine gidiyordum kontrole, ama evimin yakınında olan bir özel hastane var acil bir şey olursa uzak mesafe gitmemek adına oraya da kaydımı yaptırdım. Kuzenim bir doktoru çok met etti, cinsiyetini erkenden söylüyormuş vs diye gittik neyse içeri girer girmez negatiflik başladı, yaşım hakkında anlamsız yorumlar yaptı, diğer doktorumun yaptırmamı istediği pıhtılaşma testini saçma buldu, bebeğimin pozisyonu uygun olmasına rağmen bu bebek 16dan önce göstermez cinsiyetini dedi, oruç tutup tutmadığımı sordu, tut dedi. Anlayacağınız diğer doktorumun tam tersi konuştu. Ne yapacağımı şaşırdım. Ne biliyim her doktorun farklı bir stili vardır ama bazı doğrular net değil midir?