Kızlar 4 gümdür felan evde ölçüm yapıyorum hep 12 5 çıkıyor bugün hastanede işlerim vardı 9 den 3 kadar hastaneydim sağlıklı beslenemedim susuz da kaldım insanlar oruç yanlarında içemedim neyse o tansiyonumu etkilemiş midir acaba öğlen 14 5 çıkıyordu şimdi 13 5 piskolojim bozuldu günde 7 8 kere ölçüyorum ne yapsam acaba aletim markası nexus doğru ölçüyordur demi kızlar 1 hafta takıipten sonra doktoruma yazacak neler yapmalıyım benim gibi olan varmı acaba