ayalltsc haklısın ama içini rahat tut bence var sen de bebiş🩷🥹 ben bu ay geç yumurtladım 18. günde tek umudum o kaldı geç yumurtlama olduğu için regl tarihi de gecikecek bu nedenle çıkmamıştır diye bi kendimi avutuyorum bi geri olsa çıkardı diyorum🤷🏻♀️