Aycann_ vallahi canım açık konuşmak gerekirse korkutmak istemem ama benim sezaryen tecrübem kötüydü. Şu yönden kötü oldu: Ayaklarım uyuşunca panik yaptım hissetmeyince. Korkmaya başladım o an ve kendimi çok kastım. Sakinleştirici yapıldı 2 doz ve ameliyata dair hiçbir şey hatırlamıyorum 🥰 Diğer kötü yanı da gaz problemim var. Doğum yaptığım günden beri gaz çıkaramıyorum. Hastanede de lavman yapıldı gaz çıkarmam için. Yoksa hastaneden taburcu olamıyorsun. 🥰 Ama şöyle de bir gerçek var ki evladıma baktıkça tüm acılarımı unutuyorum.