staRmama belki kırılma noktası izlediğiniz doğrultuda değildir. Bu durumda şuna dikkat ediyorum ben; çaba göstermeyi bırakınca elde edeceğim sonuç hayallerimden vazgeçmek mi yoksa hedeflerimden vazgeçmek mi?
Hayallerimizden vazgeçebiliriz, bazen bizim için daha hayırlı bile olabilir ama hedeflerimizden vazgeçmemeliyiz. Hedef değiştirebiliriz pek tabi ama vazgeçersek mutlu etmez bizi sonunda..