Kızlar 7 haftalık ultrason görüntülerinizi paylaşır mısınız, bugün 7+1 de kontrolüm vardı 6+3 te kesem düzgündü ama bugün bozuktu şekli uzamıştı bi tarafa, doktorum normal dedi ama önceki kaybımda bi doktor kesemin şeklinin düzgün olmadığını ve sağlıksız olduğunu söylemişti, kendi doktorum sorun yok demişti ama 10. Haftada kalbi durmuştu çok üzülüyorum yine aynı şey olacak diye, şekli yuvarlak olmayıp sağlıklı ilerleyen var mı umut olsun bana