K1u5b9 Kızlar adet günüm 25 de ovulasyon testi yapıyorum 5 gündür ikinci çizgi silik çıkıyor erken gebelik testi de yapmak istemiyorum negatif görümcem diye benim gibi durum yaşıyan varmı acaba?
gokce_erva Benimki de bat 25 hamile gibi hissediyorum test yaptım negatif çıktı daha erken olabilir sanki canım
K1u5b9 gokce_erva evet ya ama insan duramıyor Kendi mi zor tutuyorum adet tarihimi bekliyorum sabırsızlıkla rabbim isteyen herkes nasıp etsin 🤲