herkese merhaba, bugün tam 10 haftalık olduk, bu zamana kadar mide bulantım olmamıştı arada tiksinmeler dışında ama 2 gündür mide bulantısı yaşıyorum ve kıyma, köfte, tavuk gibi yiyeceklerden tiksiniyorum. 10 haftadan sonra böyle bulantıları başlayanlar var mı? Sırt ve bel ağrılarım da oluyor 2 hafta sonra kontrolüm var tedirgin oluyorum