TeacherS iknrkc gebelik sonrası kullanmıştım ama gebelikte bilmiyorum canım sarı kantaron yağını her WC çıkışında parmağınla içe doğru sürmeni tavsiye ederim bayağı zor bi dönem atlatmıştım geçmişte
deniz_95 iknrkc zaten sadece anestol kullanabilirsin maalesef. Bende önceki hamileliğimde genel cerraha gittiğimde sadece bu kremş vermişti. Kullanabilirsin yani
Sevgi3838 iknrkc bende hamileyim geçen dr gittim anestol verdi kullanabilirsin cnm. Bir de diğer yağlar değil de Hindistan cevizi yagi iyi geldi bana biraz
Esravf iknrkc sarı kantaron yağı kullandım ilk haftalarda şimdi 21. Haftamdayım çok şükür bir şeyim yok en doğalı bu dedı doktor ilaç kullanma dedı
Sevgi3838 iknrkc ay bilmez miyim çaresizlik o kadar zor ki. Doktor bana soğuk buz falan koyabilirsin veya sıcak torba koyabilirsin veya sıcak leğene otur veya sıcak duşa gir biraz alt tarafına dök. Öyle biraz sakinleştirmeye calsiyorum. Senin kaç haftalık benim 36+5
iknrkc Sevgi3838 ben daha 17😭 üç kez demir ilacı kullandım ondan sonra oldu 🤦🏻♀️ şuanda kabızlıgımda yok aslında ama ne zaman geçer acaba:(
Anonim22 37 haftalık hamileyim 5. Aydan itibaren oluştu sıcak suya batikon damlatıp oturmak çok iyi geliyor bunun için küvetlerde var hatta araştırabilirsiniz
Glsmvysl iknrkc bende maalesef çok çektim ve iyi gelen tek şey proctolog krem olmuştu anestol hiç etki etmemişti proctolog ilk günden etki ediyor ☺️
Lavinyam06 Kesinlikle sarı kantoran yağı onarıyor hemde acısını alıyor Birde kabız ve ishal olmamaya dikkat et doktora sorup probiyotik kullanabilirsin Hamilelere uygun krem vardır eczaneye sor al proctolog en iyisi İnşallah şifa olsun çok zor bir durum