ipekmila_17 Merhaba , 5 hafta 6 günlük hamileyim . Doktorum kesemin tüpe yakın olduğunu söyledi . Haftaya kontrol önerdi . Bu durumu yaşayan ve bebeğine sağlıkla kavuşanlar var mı ?