Hepinize çok teşekkür ederim yarına dahiliye dr randevu aldım bakalım süreç nasıl ilerleyecek benim korkum geç kalmış olmak inşallah öyle değildir ilk 3 ay beyin gelisimi için önemli olduğundan korktum hiper tansiyon da var biraz zorlu gebelik beni bekliyor