Talentedmom Merhaba Anneler; Oğlumda Philips avent ve chicco kullanmıştım si hangi markayı önerirsiniz? Munchkin nasıl acaba?
Edafmo Talentedmom munchkin en güzeli. Chicco çok hızlı akıyo, avent su akıtıyor. İkisinden de memnun kalmadım kızımda en son munchkin almıştım gayet iyiydi
Imasleeper Talentedmom wee küf yapıyor avent güzel birde munchkin bunlar biraz pahalı ama diğerlerinden iyidir
miroscumm Talentedmom munchkin üstüne tanımam bir damla damlatmıyor ama pipetli istemezseniz mamajoo alıştırma bardağıda damlatmıyor ve az geliyor su aventin alıştırma bardağı boğuyor çocuğu önermiyorum
Duygu1717 Talentedmom yarı sert uçlu olanı çok güzeldi hızlı akmıyordu. Pipetli içmeyi öğrenene kadar chicco kullandım. Avent in pipetsizi su akıtıyor. Münchin ama çok güzel ucunda ağırlık var ve dik pozisyonda olmasada çok severek içiyorlar
Edafmo Talentedmom +6 ay ve +12 ay var. İlk aşamada+6 ay alın akışı yavaş bebiş çektikçe az az geliyor genzine vs de kaçmaz
Edafmo Talentedmom oldu mu? İkna edebildim mi sizi😌 hepsiburada da bakarsanız ya da trendyolda +6 yı görürsünüz zaten.