Rumusugur Rumusugur adetim 2 gün geçti belim ve sol kasığım ağrıyor çıkmadı hıcbısey anlamadım 2 yıldır istiyorum ama olmadı çok umutlandım
nuraymommy Nuriay GizemHamza34 zaten daha adetime var biliyorum ama bulantım o kadar çok oldu ki bu aralar ondan şüphelendim umarım vardır ve ondandır hafta sonu tekrar yapayım olmadı 🥹
Nuriay nuraymommy anladım canım umarım vardır sen stres yapmamaya çalış aklını başka bişeyle meşkul et yoksa zaman geçmiyo kesinlikle hende stres kötü etkiliyo malesef
cakirbebek nuraymommy cok silik görünüyor fakat adetten 1 hafta sonra olması düşündürdu benimde biteli 1 hafta oldu acaba çıkar mı ya
Asellleminee-43 nuraymommy ilkte sanki var gibi ama ikinci fotoğraf da göremedim pek bi kaç gün sonra yeniden yap bence yada kan ver çok yeni de olabilir
nuraymommy Rumusugur canım mide bulantım çok ve halsizlik isteksizlik var üstümde ondan şüphelendim adetim 1 hafta önce bitti
nuraymommy Rumusugur inşallah canım tek umudum 🙏🏻 folik asite de başladım adetten önce inşallah yararı olur 🥹