Mother123 5 aylik oğlum anne sütü iciyor .büyükler doymadıgini düşünerek bebe bisküvisini sütle verelim diyorlar ne kadar doğru?
ddefnos Mother123 dinlemeyin lütfen olur mu ek gıdaya bile başlasa henüz bebek bisküvisi için çok erken daha katkısız bile olsa bağırsakları gelişmemiş bebeğe verilmez doktorum izin vermiyor deyin geçin yazık bebise
adatuna Mother123 ne kadar cahil insan varya hiçbirini dinlemeyin aylık kontrole gidiyorsunuz zaten doktorunuz yönlendirir Böyle insanlara cevap verip cahilliklerini yüzlerine vurmak lazım
Mother123 derya14 uyumuyor arada ağlıyor dişleri çıkıyor ondan diyorum ,yok aç bu diyolar vereceksek meyve püre verelim diyorm
Mother123 ddefnos kendileri hep vermiş ne olacakmış ,ek gıda varken neden bisküvi diye ısrar ederler blmiyorm
daisy_05 Sakın vermeyin zaten marketten aldığını vermeye kalkacak kesin, oda şekerli katkı maddesi dolu. Çocuğum 3 yaşında hala vermiyorum hiçbir yararı yok.
derya14 Mother123 Hepsine kulaklarınızı tıkayın bebeğinizi emzirmeye devam edin en faydalısı anne sütü. Sütünüz olmasa neyse de çocuğun doymama ihtimali yok illaki ağlayacak
Parinas Mother123 bebe bisküvisi şeker deposu. Yazık bunu düşünmeleri bile. Ayrıca her annenin sütü bebeğine yeter. Kilo alımı iyiyse doyuyor demektir. He kilo alımı yeterli gelmezse doktor mama takviyesi verecektir şekeri yetişkini bile bayan bebe bisküvisi değil. Doktorunuza danışarak ek gıdaya başlayabilirsiniz ama kimi doktorlar 5 ayda başlatıyor
daisy_05 Ek gıdaya doyacak kadar başlanacak bir ayda değil şuan, tadım başlasa bile doyurmaz. Doymadığını nerden çıkarıyor mesela, kilo alımı iyiyse sorun yoktur. Doktor evet doymuyor dese zaten mama başlatırdı.
Birannelikmeselesi Mother123 5aylık bebeğe şeker dolu bir bisküvi inek sütü vermek asla doğru bir tercih değil