Z58mz merhaba , ben şuan buğday hanıma kontrole gidiyorum ve son ayımdahım doğumuku iniallah o yapacak , seseryandan memnun kaldınız mı doktorun ilgisinden ve özel muayene olduğu için hastane ve doktor arasında bi iletişim yaşadınız mı ? Bide buğday hanım için ameliyatlarında ve normal doğumda bazı bebeklerde kanalda uzun durduğu için solunum sıkıntısıyla doğmuş birkaç bebek sizinkisi de galiba solunum sıkıntısıyla doğmuştu sizce doktorlar alakalı bir durum olabilir mi ?