_Feslegennn__34 Kızlar dün benim hastane randevum vardı ve kontrolde yumurtamı 29 mm olduğunu söyledi doktor çatla bilir çatlamaya da bilir dedi ve çatlatma iğnesi vermedi ve ben dünü takip edemedim ama bugün takip ettiğimde yumurta çatlamış görünüyor sizce de çatlamış mıdır çatlamasa bana göre yani ikisi de aynı koyulukta olurdu ama şu an yaptığım tez silik çıktı sizce çatlamış mıdır görseli eklıyorum
Cicekbahcesi12 _Feslegennn__34 bence de 29 mm de baya buyumus kipkirmizi cikmasi lazimdi max cizgisinin ama bu sekilde soluksa catlamistir diye dusunuyorum
_Feslegennn__34 Cicekbahcesi12 evet bu kadar büyük yumurtaya kırmızı olması gerekıyordu sağ tarafta büyümüştu ve orası çok ağrıdı inşallah çatlamiştır
_Feslegennn__34 Happy_days degıl mı ya ayyy inşallah yani çatlamasa o kadar büyük bir yumurta daha C‘deki gibi kıpkırmızı çıkardı T de degıl mi
_Feslegennn__34 Bihterziyangil acaba bigun boş bigun dolu gitmek yeterli olmaz mi ki bazıları üç gün üst üste diyor ama
Bihterziyangil _Feslegennn__34 ben de ust uste diyorum valla yumurtlama da sansa birakmamak lazim canim
Bihterziyangil _Feslegennn__34 beslenmenize dikkat edin esinde sende ceviz-kabak cekirdegi yemeklerde de baklagillerden yemeye calisin sperme de destek sana da destek insallah tutar🥰
_Feslegennn__34 Bihterziyangil dk edıyorum şüan canım eşimin spem sıkıntısı yok şükür vitamin ilaçi kullanıyorum oda destekler onu