LavinsMom ben doğum yapalı 21 gün oldu, doğumdan 4 gün sonra sütüm anca gelmeye başladı üstelik vajinal doğum yapmama rağmen, şuanda bile çok fazla değil sütüm, bestlak damla kullanıyorum doğum yaptığım gibi, günde 3 kere 35-40 damla olarak, bı de eczaneden çay karışımı aldım onu da içiyorum, yine de çok az arttı, başka ne yapılabilir artması için bilmiyorum ben de