Kızlar nasılsınız ben 12+4’üm 6.haftadan itibaren her sabah bulantım oluyordu 12.haftadan itibaren azaldı çok şükür 2-3 gündür bulantım yok🙈 Bugün Fetal dna testimiz de çıktı temizmiş 🙏🙏 Öyle işte evdeyim çok sıkılıyorum sizin nasıl geciyo günlerinizi nasıl değerlendiriyorsunuz sohbet edelim 💖