ayseayseaysee Annemidedinsen ben nivea kullandım aylarca, zaten kış dönemi olduğu için günde 1 sürüyordum. Şimdi o bitince siveno aldım. Siveno markasına güvenim tam zaten bebeğime de o markadan kozmetik ürünleri aldım 🥰