Gks_01 geçmiş olsun bende aşılama oldum tutmadı o yüzden hiç önermiyorum çok düşük o kadar para vermeye yazık oluyor kendi fikrim tabii direk tüp bebek daha ilk denemede tuttu buda ikincisi tuttu yine tüp bebek tutması daha yüksek aşılama düşük ama olan varmı var tabii inşallah tutunur canım pozitf haberler alırsınız