Asi89 Slm kızlar demir ilaçını içtimi aşırı bulantım oluyo halsiz kalıyorum çok akşam içsem olur mu açaba doktor randevuma daha var decavit bulandırıyo sandım onu geçe içmeye başladım ama değişen bişey olmadı😔
Katya1 Asi89 evet cnm bende kullanıyordum bnm doktorum bıraktırdı mide bulantısı yapıyor diye 4.ayda başlarız dedi.
cnsu77 Asi89 benim de çok bulantı yaptı Fertamire geçtik sonra. Yarım bardak suya karıştırıp içiyorum toz çözelti halinde ben çok sevdim tadını meyve suyu gibi içimi de daha kolay oldu
Serap5561 Gebeliğim boyunda 5 6 tane değiştirdim bi süre içiyorum sonra bulandırmaya başlıyor ama mecbur içiyorum yine de az kaldı allahtan
Sedamutluu cnsu77 fertamir de ben de aşırı bulantı yaptı hiç sevemedim ayrıca şekerli cok erkenden kilo almamıza sebep olur bu ilac