Cileklipasta Kesin bi bilgim yok Canım ben o şekilde duymuştum şimdide internetten baktım. Bu sekilde yazıyor;
'Bebek su ihtiyacını annenin su tüketiminden karşılar. Amniotik sıvı ( bebeğin ana rahminde içinde bulunduğu bebeği koruyan sıvıdır) yaklaşık her üç saatte bir kendini yeniler. Bu ihtiyacı da anneden karşılar. Eğer anne az su tüketirse bu bebeğin akciğerlerinin gelişimi için kötü bir durumdur.