Bir hafta boyunca bırakın ayağa kalkmayı basımı dik tutamadim ağrıdan daha doğum masasında oluştu ağrı taburcu edecekleri gün yalvardım doktoruma nolur beni çıkarmayın çok başım ağrıyor olecegim dedim Malesef umurlarında bile olmadı ver bebeğime dahi bakamadım o kadar şiddetliydi ki eğer o baş ağrısı olacaksa ne kahve ne bol su asla ise yaramıyor . Doğumdan çıkar çıkmaz acı acı kahve ictirdiler bana mısın demedi yalvardım yeter ki ağrım geçsin gerekirse bebeği emzirmem bana ilaç yapın dedim ama nafile