aysegul_alkc 10 haftalık hamileyim şekerim 120 lere çıktı yine insülin de kullanıyorum halbuki neden olur sizce normal mi? Yediğim içtiğim şeylere de çok dikkat ediyorum meyve bile yemiyorum çıkacak diye.
aysegul_alkc tgceesecgin su iki litre anca içebiliyoeum ama günlük bir saat yürüyüş yapıyorum hatta hamile olduğumu öğrendikten sonra 10 kilo verdim ama yine yükselmeye başladı