Zor bir süreç maalesef. 6. Haftamda başladı 10 haftalığım daha da kötü oldu. Prilamla zofer kullanıyorum ona rağmen kustuğum günler oluyor. Şiddetli bulantı ve kusmaya maalesef ilaç dışında hiçbir şey iyi gelmiyor bana. Geçici diye sabredelim umarım geçer biran önce.