H_M_
Bazen kanama alanı oluyor o kanama yapıyor olabilir . Öyle birşey yoksa sebebi belli değilse bazı gebelikte böyle kanamalae oluyormuş.
6-9 hafta arası 3 hafta boyunca adet kanaması gibi kanamam vardı.
Progestan iğne ve hap kullandım.
Dinlenmeye çalıştım. İlkişkiye girmedim. Birden 3 hafta sonunda kesildi.
Yicek ekmeği varsa tutunur inşallah güzelce .
Böyle erken haftalarda progestan ilaçtan başka bi tedavi uygulamıyorlar malesef.
Kritik haftalar . Ya tutar , ya düşer hesabı yapıyorlar.
Rabbim hayırlısıyla kucağna almaya nasip etsin🤲🏻