Merhabalar adetim 4 gün gecikti 3 gün önce şüphelendigim için test yaptım be direk net belirgin çift çizgi çıktı bugun aksam 8 de doktor randevusu aldım buranın hesabına göre suan 4 hafta 3 günlük görünüyor sizce kese yada bebek görürmüyüm çok heyecanlıyım 🙂😍🤲